14 dagar

Om fjorton dagar står jag och skakar i knäna och väntar på att Carl Barât ska skutta ut på scenen på Scala i London.

Om fjorton dagar är jag tillbaka till där jag egentligen hör hemma.

Hittade två herrväskor som jag grymt gärna vill ha, de är ganska stora, så en dator skulle lätt få plats;)



Man blir ju nästan lite sjuk! Båda finns på Asos.com, liksom dessa jätteawesome byxor/leggings. Liksom jag skulle se ut som ett mongo i dessa men det finns ju idioter som jag hatar osv som passar i allt, ser jag någon som passar i dessa blir jag avundsjukast i världen. Dom är verkligen egentligen inte snygga på något vis, men de är så coola att man bara weeeiwooohaaaaaaaaa awesome!!!

Kommentarer
Postat av: Malleh

väskan i mitten var finast tycker jag! ;)



hur gammal är du då?? <3

2010-10-14 @ 08:25:02
URL: http://etunaflickorna.blogg.se/
Postat av: Erika

Väska nummer två var ju sjukt snygg!

2011-05-25 @ 20:07:18
URL: http://thisismyobituary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0