Dessa bilder gör mig inte glad.



Edie Langely (?) gör mig inte lycklig.


Jag skäms, jag sitter här och skäms

Jag sitter här som Billy Davidsson i Smala Sussie.
Hittade denna bild av mitt gamla NO-häfte. Fyfan inte okej.


Och här kommer lite Billy Davidsson, SMALA SUSSIE<3


.

Ska färga håret imorgon, typ denna färgen hoppas jag på, kanske liite mörkare.
Vill ju inte se "kriminell" ut.

http://wulffmorgenthaler.com

Underbar serietecknare asså.



Fotboll!

Har återfått mitt intresse för fotboll hehe liksom såhär i VM-tider ;)

Horse is brown

Skoja. Men Sofia är det. Nästan.

Det är så att jag var relativt blek på magen så jag satte mig ute i solen en stund idag och tänkte sola den lite, solade även de redan något brända kroppsdelarna. Men det är något med min mage.

Idag när jag kollade in min bränna upptäckte jag att magen nu är brunare än resten av kroppen (inte jättebrun, men så att man ser ett tydligt vitt streck där överdelen började. Detta är sjukt. Hur fan kan min mage blivit brunare än resten av kroppen när den var i ett tydligt underläge innan solningen idag?
Jätteodd.

Jättekonstigt. Nu måste jag dessutom köpa en ny bikiniöverdel eftersom jag solade i bh och min bränna kommer se fucked ut om jag solar med bandeau bikini efter denna bränna-.- INTE OK.

Tur att detta inte är mitt öde iaf;) SEXY BITCH! Snubben är fan rödare än en pølse.


Suddenly I see

Asså linser är jättesmart, typ glasögonglas som man stoppar i ögonen som inte märks fett smart;)


Save me from tomorrow now, save me from tomorrow now...

Oh no, oh no not me


Ojoj

Det brinner skiiitnära mig. Min gamla sporthall:(
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7266564.ab



Rök + ett bevis på att pappa äger på att ta hand om blommor...

Inte för att skryta men...

... Krönikan jag skrev om igår gick bra:D Nice nice.

Det värsta som finns är när man jobbar ihjäl sig över nån komplettering och sen så höjer man sig ändå inte... Har varit med om det förut och hoppas att det inte händer igen:)


Down in Albion

Åååh jag blir knäpp av att inte vara i England, tittade igenom några svingamla bilder...
Måste säga att jag hade både bättre hy och hår där, även om jag såg ut som en liten idiot.
Notera seglarjackan mellan mina ben. Suck.

Blek Sofia älskar Pete och Carl och läser en typ 1,5 kg tung bok med Petes dagböcker.
Lycklig. Haha. Måste också säga att jag saknar mitt långa hår. Långt hår + England nu tack kanske??

;)


there's so much to do never time for you

Känner mig lite nerdy, men det är en typisk tjejgrej.
Håller på att kolla på den andra Bridget Jones filmen, såg den första igår. Guud vad jag hatar henne. Asså hon är så töntig. Men trots det så är filmerna roliga, eller ah, helt okej roliga:)

Egentligen så kollar jag på de filmerna för att jag inte har något vettigare för mig. Jag har ju dessvärre sett klart på alla Skinsavsnitt. Får hitta något nytt att kolla på efter idag när jag sett färdigt Bridget Jones.

Har suttit hela eftermiddagen och deppat över en jävla krönika som jag nu hoppas är bra annars känns ju hela helgens plugg totalt meningslöst. Satt med den där jävla krönikan hur länge som helst idag. Det känns som om jag har så jävla mycket att göra och ingen tid att göra det på. Men sen när jag tänker efter så har jag egentligen inget att göra, hur kommer det sig egentligen? Tur att det kommit ut en ny Doodle Jump bana så att jag kan slappna av lite i mitt "stressiga" liv av nothing, fast jag egentligen har saker att göra. Jag vet inte. Haha nu när skolarbetet är slut stressar jag över ingenting eftersom jag inte har något annat att stressa över. Måste lära mig att slappna av...



Sverige finns också, och Danmark hihi:D


Sofia + billiga shots = hahaha

Var på Viper Room i helgen.

Sexy bitches


.

Hihi idag fyller världens snyggaste människa år^^ Carl Barat fyller 32 (:O! det kan man inte tro)
Och så är det Sveriges nationaldag och dagen D (fast för 66 år sedan då.)

Damn it! Glömde att det var Danmarks nationaldag igår:(


SNYYYYYYYYYYYYGG!!

Rest in peace

Min lilla lilltånagel gick nyss bort. Varken de andra tårna eller jag har anat något så detta kom som en stor chock och det gör mycket ont. Smärtan lär försvinna men nageln kommer kanske inte tillbaka, och får jag en ny är det aldrig den samma...:'( Aj.

Man lär alltid hitta en toalett i Skottland.

Hittade en rolig artikel på Metro.se
Britter hade fått rösta fram vilka lagar i Storbitannien och världen de tyckte var konstigast. Här är "vinnarna":

Storbritannien:


1. Att dö i parlamentsbyggnaderna är olagligt.

2. Att sätta ett frimärke med monarkens anlete på upp-och-ned är landsförräderi.

3. Kvinnor får inte vara barbröstade i Liverpool, förutom om de arbetar i affärer som säljer tropiska fiskar.

4. Att äta "mince pie" på juldagen är förbjudet.

5. I Skottland är det en rättighet att knacka på och få låna toaletten överallt.

6. Gravida kvinnor har rätt att kissa var som helst, inklusive i polismäns hjälmar.

7. Om en död val hittas längs brittisk kust tillfallet huvudet kungen och stjärten drottningen.

8. Skatteverket har rätt att bli informerat om saker den skattskyldige vill hålla hemliga, men har inte rätt till uppgifter som medborgaren gärna delar med sig av.

9. Det är olagligt att ha rustning på sig i Londonparlamentet.

10. I York är det fritt fram att mörda skottar som är beväpnade med pil och båge.

Världen:

1. I USA-delstaten Ohio är det olagligt att göra en fisk berusad.

2. I Indonesien bestraffas onani med halshuggning.

3. Manliga läkare får i Bahrain bara undersöka kvinnliga patienters könsdelar genom att studera dem via en spegel.

4. I Schweiz får män inte stå upp och kissa efter klockan 22.

5. I Alabama får man inte ha ögonbindel när man kör bil.

6. I Florida ska ogifta kvinnor som hoppar fallskärm på söndagar bestraffas med fängelse.

7. Kvinnor i Vermont får inte ha löständer utan skriftligt tillstånd från sina makar.

8. I Milano måste man alltid le, förutom vid begravningar och på sjukhus.

9. Det finns ingen minimiålder för att idka sexuellt umgänge i Japan.

10. I Frankrike är det olagligt att döpa grisar till Napoleon.

Untrust us

La cocaina no es buena para su salud

Asså egentligen så gillar jag inte Untrust us. Fast jag gör det. Eller inte.


RSS 2.0