Tjockis!

Har blivit en liten tjockis och är hungrig nu(!) kanske att man ska ta sig en nattmacka?

 



Mums:D


Haha oj!

Har inte länkat bloggen någonstans och helt plötsligt har jag fått en massa besökare, hur? Om ni orkar kommentera, hur kom ni in på min blogg?:S Haha antar att detta blir ytterligare ett av dessa kommentarlösa inlägg bara för det:P

Får prestationsångest!xD

Puss!!

Smygreklam för coca-cola - samt lite inläggsutfyllnad;)

Header!

Ny header:D Tack till Jossan som gjorde den:)


MSN


Kan typ ta sig i röven eftersom jag får typ 80% av alla meddelanden som skickas till mig vilket betyder att typ 20% av meddelandena inte kommer fram vilket är kul!:) Samma sak är det med meddelandena man skickar, vissa bara försvinner ut i msnrymden.

<3




Nattliga tankar

Kom på att jag har haft typ sämst förhållanden med killar av mina kompisar, men ändå frågar alla mig om råd och jag lyckas nästan alltid ha svaret på många av deras frågor, varför kan jag inte då lösa mina egna kärleksproblem?

Bara en tanke som slog mig.

Konstigt är det.


Btw, mina ögon ser nästan alltid grymt olika stora ut på kort, men min kära moder konstaterade att det icke är så i verkligheten. Kan detta bero på nån inövad min jag gör där jag höjer mitt ena ögonbryn, att jag har olika form på mina ögonbryn eller helt enkelt en kombination av de båda? Ser hur som helst inte nyktert och inte klokt ut...



Gute nacht nu;)


*döör*

http://existenz.se/out.php?id=26311

 

har inget mer att säga än LÄS!!


Som att vinka åt en blind och skrika åt en döv

 

En så sann text att jag dör:
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot
Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå


Juste...

För ett tag sen beställde jag lite saker som jag INTE visade för att jag trodde det skulle bli ett alldeles för trist inlägg haha:P

Förra inlägget finns här.

Det andra jag beställt var från http://www.roughtrade.com/ , som är bland andra the Libertines skivbolag.

Det som kom hem var en the Libertines cd, med deras andra singel från deras första album, What became of the likely lads. Har aldrig hittat en singel från mina älskade libs, och när den bara kostade £2,99 så var den ett självklart köp:)


Sen köpte jag även en Rough Trade väska, och anledningen är att den är snygg och jag älskar tygpåseväskor:)



Alla som känner mig fattar hur nöjd jag är:)

Fyra låtar jag inte kan get out of my head right now.

Här kommer lyckan för hundar som oss - Håkan Hellström

 Laughing with - Regina Spektor



Any fun - Coconut Records


Astronaut - Salem Al Fakir

[varning för fjortiz-bild]

Måste erkänna det, jag är grymt nöjd med min piercing.

Piercade igår, det stack till när hålet togs, men INGET mer, det gör inte ont nu och inte ens när jag duschade igår. Sved dock lite när jag tvättade med tops igårkväll men that was it, supernajs!!


RSS 2.0