Det var inte den första i år och definitivt inte sista

Det känns så dumt, men texten på den här sången känns som om den pekar ut mig lite, jag har verkligen jävligt svårt för att bortse från "små" skavanker (haha dock är det ju inte allt som stämmer in på mig men ah.)... Jävlig B video måste jag få säga faktiskt.


Didn't I see, didn't I learn?

Jag orkar inte.
Dagen började med skins, sen jobb sen plugg. Sen mer plugg. Sen dör jag. Varför går det inte att börja i tid? (dum fråga, man har aldrig tid, men det är alltid såhär-.-)
FY HELVEDE


:(

Vågar nästan inte kolla mer på Skins, vad ska jag göra när alla säsonger tar slut liksom??:(


Bilden har absolut inget med skins att göra, den är bara rolig.


Oh...Wow... That's lovely

Min nya idol.


Top Chef

Jag ska grilla imorgon. Saken är den att jag verkligen inte är bra på att laga mat. Vad kan man grilla? Tänkte att halloumi och kanske slänga ihop en sånhär sallad:


Haha alla skulle bli förvånade. Nej, men att grilla lite typ får/get/whatever-ost kan ju inte vara så jävla svårt^^
Så det får det bli. Vad jag ska ha till har jag ingen aning om, men allt går ju att grilla om man verkligen vill;)


I`ve got match of the day, black converse

Yes, jag har gjort det fint för Carro (min enda läsare?) och bytt design. Blogg.se har inga roliga designer what so ever, och liksom jag kan absolut inte göra designer. Men jag hittade en som var okej än så länge. Kanske lite emo? Men jag gillar converse:)


the end is not near, it's here

Fyfan vad stressad jag är just nu.
Torsdag - Tyskanationella
Fredag - Psykologiuppgift
Måndag - Samhällsuppdrag, Rapport om ett u-land + troligen ett MaB nationella till-.-
Onsdag - Engelska + Svenska boksamtal (?)

Sen hoppas jag att det inte kommer mer. Verkligen inte.

Tur att man har skins att kolla på så att man kan varva ner lite... Inte för att det hjälper.


the arcadian dream has all fallen through...

... för nu kan man läsa om mitt liv.
Varje dag.
Typ.
Jag kan ju försöka så får vi se hur det går, nästa inlägg kommer kanske imorgon eller nästa vecka om jag inte skärper mig.

Jag behöver egentligen inte presentera mig närmare här för jag vet att det är bara folk som jag känner som kommer att läsa den här bloggen (om ens dom), men nu ska jag försöka att ha en blogg som både är awesome och inte tråkig och normal som alla andra bloggar.
Kan inte säga att jag inte är tråkig eftersom jag är väldigt subjektiv i just den frågan, men normal är jag nog inte hur som helst.

 

 


RSS 2.0