Jaha...

Tänkte ta tag lite i den här bloggen. Känns inte helt ok att ha en blogg utan att skriva i den faktiskt.

Tänkte inte lova att det ska bli något och who would bother really? Men jag ska försöka.
Ska försöka bli lite interessant så jag får lite läsare också^^ Haha

Jaja, i veckan har jag av någon anledning beställt hem sjukt mycket från internet, har fått hem massor, och mer kommer;)

Först kom denna awesome Libertines-tröja hem i brevlådan, beställde den på CDON.
Den kanske inte ser så awesome ut för folk som har noll koll på Libertines men den är cool, trust me. Med upprullade ärmar och jeansshorts är det riktigt hot;)


Sen köpte jag KORTA lösnaglar från Urban Rebel, köpte dem på ASOS. Korta ser verkligen hundra procent mer naturliga ut än långa.


Har bara provat de svarta eftersom paketet från ASOS kom idag, men visst blev de bra?
Resten av de hembeställda sakerna visar jag när de kommer, annars blir det här ett fett långt inlägg och så får jag inget mer att skriva någonsin typ... Haha.


Knuus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0